تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الجمعة، 25 فبراير 2011

مطلوب كاتبين

يا جماعه مطلوب كاتبين للمدونه اى حد عايز يتطوع يكتبلنا تعليق واحنا هنسأل عليه

والشروط :-
*********
1- ان البنت تكون امينه.

2-ان البنت تكون متقنه فى عملها .

3- تكون بتفتح طول الاسبوع فى ايام المدراس وغيره .

4-ومفيش مانع ان يكون عندها مدونه بس متنشغلش بيها بس وتسيب المدونه.

5- تكون نشيطه ومتمكنه فى المدونات وتدعى اعضاء للمدونه.

6- ولو حابه تعمل معانا تبادل اعلانى (لو عندها مدونه) مفيش مانع بس زى ما قلت فى

الاول تهتم بالمدونتين (لو عندها مدونه) ومتهتمش بالمدونه بتاعتها وتسيب المدونه دى..

بسسس وهما دول الشروط وزى ما قلتلكم يا قمامير اكتبوا تعليق واحد واحنا هنرد

عليكم ^_^

مع تحياتنا

ingie652

&

miss-fatma-1999

هناك 5 تعليقات:

  1. هاى ممكن انا انا اسمى فى ستاردولnonafruity2

    ردحذف
  2. اوووووكى بس يعنى اعطينى مهلة بنتكلم معاكى ونتعرف اكتر عليكى وانشاء الله تصبحى كاتبة وهيتم الرد السريع عليكى

    ردحذف
  3. اوكى بس نتكلم فيين هنا ولا على ستاردول

    ردحذف
  4. لا يا قمر نتكلم على ستار دول احسن انا هزورك واكتبلك فى سجل زوارك تعليق انا :ingie652 عشان
    miss-fatma-1999 مش هتقعد خالص فى المدارس الاتفاقات هتكون معايا وانا هبلغها بالتليفون

    ردحذف
  5. هاى ممكن انا اكون كاتبة

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه