تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الخميس، 23 يونيو 2011

اضيفي مقترحاتك لمدونتنا

اضافة مقترحات للمدونهـ



أضيفي مقترحاتكـ لمدونتنا لكي تنال اعجابكمـ

(اضافةالمقترحات بالتعليقات)

_________________




هناك 8 تعليقات:

  1. شكل ان المدونة بسم الله ماشاء الله 100% مش عايزة اى حااااجة عشان كدة محدش بيعبرنا

    ردحذف
  2. والله على رأيك احنا تاعبين نفسنا على ايه

    ردحذف
  3. لا انا شايفة ان المدونة الكاتبات بتوعها بطاء جدا وياريت يسرعو شوية ويشاركو فى المدونة

    ردحذف
  4. نعمل ايه يعني عمالين نقول ونعيد يا جماعه اكتبوا يا جماعه اكتبوا ولالالالا اي حااااجه

    ردحذف
  5. المدونه ما شاؤء الله حلوه متل اصحابها لكن لو اضيفوا صفحه جديده فيها اشياء مجانيه بدون بروكسيات او اعدادات البروكسيات لو ممكن يعني اذا أمكن

    ردحذف
  6. طب ما احنا منزلين اعدادات البروكسي والله
    فى صفحة مش عارفه اي حاجه ادخلي هنا

    ردحذف
  7. لأ انا قصدي بدون اي بوكسي او اعدادات
    وانا عايزه اقول حاجه اصلي انا ما بعرف اغير الاعدادت لو انتو ممنزلين صفحه فيها كيف انغير اعدادت البروكسي بليز انا جربتها ومش رايح اجربها تاني ولا مواقع بركسيات بليز انا بترجاكم

    ردحذف
  8. احنا والله عاملين صفحه اسمها مبتعرفيش اعرفى معانا فيها حاجات كتييره اووى عن ستاردول والمدونات ومنها تغيير البروكسي ....
    وفى حاجات مجانيه مبتجيش الا بطريقة البروكسي دي :)

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه