تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الثلاثاء، 3 مايو 2011

عندى ليكوخبر وحش اوى


انهرده جبتلكم خبر محزن اوى ان صديقتنا stardollu100 صفحتها اتلغت من ستاردول منعوها لا اله الا الله ان والله زعلت اوى علشانها دى بنت طيبه اووى وعروستها كانت جميله وكانت سوبر ستار ليه كده بس

ingie652

هناك 3 تعليقات:

  1. لء يا حبيبتيـ الستاردول ما منعوا أختنا stardollu100
    هي لغت حسابها لأنها عندها ظروف عائلية
    و خصوصا انه اختها في المستشفى
    أنا و صلتني هادي الأخبار من بنآآت عمها

    ردحذف
  2. اه انا افتكرت ان فى بنات متيهمنها فى حاجه وبلغوا عنهافا لغوا حسابها يعنى معملهاش صوره صوره لكل كاتبه بتحطها فى اول او اخر الموضوع ؟؟ بلييز جاوبينى بسرعه!!

    ردحذف
  3. انتو فهمانين الموضوع خطأ ودتلي رساله بسجل الزوار وهي:-الى اللقاء يا اختي والله انا حبيتك من كل قلبي مع السلامة انشالله ضلك تتزكريني على طول انا تركت كل شيء وراي يا قمر انا تركت ستاردول اختي راح تدير ستاردول اسا راح يضل هيك لبين اختي ما تطلع من المستشفي مع السلامة انا ما راح انساكي اتزكريـ يا اعز صديقة .

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه