تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الثلاثاء، 3 مايو 2011

صور الكاتبات

ازيكم يا بنات انهرده جبتلكم صور الكاتبات فى المدونه ينزلوها اخر الموضوع ((ارجوا الالتزام بهـــا ))




ورانيا عندها صور حلو اووى لو عايزانى اعملها تحطلى تعليق على الموضوع ده بس انا بقول انها عندها صور جميله :) ((raniaworld))

تحيااتى

ingie652

هناك 6 تعليقات:

  1. مرحبا حبيبتيــ
    تسلم أديكي بس حابة احكيلك بزبط أني أنا أعمل صورة لألي ؟؟
    يعني حتكون نفس النظام و نفس الخلفية
    بس شكل غيــر

    ردحذف
  2. لا ما في داعي حبيبتي انا عندي صور حلوة رح احطها

    ردحذف
  3. اممممممــ
    طيــب على بيــن ما تعملي صورة حلوه
    أو تحطيها فأنا رح احط الصورة ألي عملتها

    ردحذف
  4. لو مس عاجباكوا خلاص براحتكوا بس كنت مستنيه كلمة شكراا على التعب شكرا ليكوا بجد

    ردحذف
  5. حبيبتي أنا صحيح ما حكيــت شكرا
    بسس كأني حكيت كلمة -تسلم أديكيـ-
    وأنا بعرف أنه كلمة تسلم أديكي
    أحلى من كلمة شكرا
    و أنا بشكرك على جهودك و تعبط في الصورة
    بس صورتي ما طلعت زابطة كتيـر
    فأنا عملت صورة غيرها
    وأزا حابة تشوفي الصورة هي رابطها:
    http://2.bp.blogspot.com/-b7mQoTr9rnw/TcBHx73gLrI/AAAAAAAABus/6iK6v3IFq-s/s1600/421.jpg

    ردحذف
  6. مش كلها والله فى مجهود شخصى بس معظمعها اصل فى كاتبه كانت عماله تزن ومكانش عندى وقت .. خلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالاص حقكوا عليا ارموا الصور فى الزباله انا اسسسسسسسسسسسسسسسفه خلالالالالالالالالالالاص

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه