تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الخميس، 23 يونيو 2011

حملة ل200 عضوة











النهاردة قررت انى اعمل حملة جديدة الحملة هتستمر لاحد يوم 27/7/2011

والحملة عبارة عن ان الى عايز يشارك يكتب تعليق ان شارك فى الحملة وعندما يدعو اعضاء ويشتركو فى المدونة يكتب تعليق

باسماء الذين اشتكو واكتر بنت هتشارك فى الحملة وتدعى اصحا كتيييييييير هيكون ليها جائزة رااااائعة وقيمة للغاية

وانا عن نفسى هشارك فى الحملة واكيد روان كمان واتمنى من الكاتبات انهما يشركو واهى فرصة لتحديد افضل كاتبة.





هناك 15 تعليقًا:

  1. انا شاركت ودعيت العضوات
    1- ioiosd
    2- rainreven
    3-والعضوة الى حتة صورة نجمة اسمها بيبدا ب d وطوويل

    اتمنى ان احد يشارك

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. ندااااااااااااااااء للكاتبات ان يشاركو فى الحملة

    ردحذف
  4. اوووووووووووكى يا قمر حاولى انك تدعلى اكبر قدر من العضوات وانشاء الله تفوزى بالجائزة

    ردحذف
  5. انا عايزة اشترك اسمي sharpmenna

    ردحذف
  6. اووووووكى يا قمر اشتركى انتى فى المدونة وادعى عضوات يشتركو فى المدونة والعضوات الى يشتركو اكتبى اسمائهم بتعليق

    ردحذف
  7. يلا يا بنات فين همتكم

    ردحذف
  8. انا هشترك وهجيب اعضاء

    ردحذف
  9. انا جبت اعضاء
    1-mooonface90
    --koke

    ردحذف
  10. فييييييييين الاعضاء اللى جبتووهم

    ردحذف
  11. انا عايزة اشترك اشتركي باسمي saraelfoly3

    ردحذف
  12. انى معرفتش كيف نشارى ممكن تقولولى و شكرا

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه