تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الأحد، 26 يونيو 2011

تنبية للكاتبات


انا حبيت اعمل تنبية للكاتبات ان جميييييع الكاتبات هيتم فصلهم خلالال 3 ايااام لان ولا كاااتبة معبرة المدونة بس اسمهم كاتبات على الفاضى
ياريت الكلام ياثر ويكتبو حاجة دة لو بجد حابين انهم يكونو
كاتبات لكن الى مش بيحب حاجة مش بيعملها مهما كان
لان احنا عملنا راتب مش ناع وزعنا المهاام مش نافع
فيظهر ان احنا محتاجين كاتبات انا هعين كاتبات جداد وهشيل القدام انشاء الله خلال3 ايام وارجو ان الكاتبات الجداد ينشطو شوية.





هناك تعليقان (2):

  1. على فكرة انتي عارفة ظروفي
    و المفروض تقدري وضعي
    انا في مدونتي يا دووب أكتب
    بعديــن حبيبتي كلها 5 أيام و بزبط
    المشكلة يلي عندي

    ردحذف
  2. والله يا قمر قلتلها وانا اهو رجعتكـ وقلتلك متزعليش ومش انا والله اللى كنت منزله الموضوع والله انا عارفه انك مخلصه والله وانا اهو رجعتك وانشاء الله ترجعي احسن من الاول كمــان

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه