تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الاثنين، 27 يونيو 2011

ازاى تعلقى على موضوع


يا بنات انا النهاردة من كتر ماان مفيش اى تعليقات فعرفت ان فى بعض البنات مش بيعرفو يعلقو فققرت اعلمهم ازاى يعلقو
كل الى عليهم بس يعملو الى فى الصور

اول حاجة يدخلو









اى استفسار ارسلولى رسالة فى ستاردول

انا تعبت اوووووووووووووى فى الموضوع جدا جدا يعنى
روحى طلعت وانا بعمله فيرات القى تعليقات
ومينفعش حد ينقل الموضوع بدوون ذكر المصدر
وكمان الفكرة دى احانا اول مدونة عملتها يعنى الى هتعمل الصور
وتقول انا منقلتش حاجة هتبقى نقلت الفكرة فلازم بردة تقوول منقول.




هناك تعليقان (2):

  1. تسلمي يا فطومه ع الموضوع والله باين تعبكـ بجد يارب الناس تقدر انا بجد بجد تعبببببت تعببببت خلالالاص

    ردحذف
  2. اه والهى دة انا اعدت حوالى ساعة الا ربع بعمل فى تعبت جاامد بس يااك حد يعبرنا

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه