تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الأربعاء، 8 يونيو 2011

مجلة كل خميس


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا بنات انهردة جاتلى فكره وهى :- (((مجلة الاسبوع))) وهتبقى كل خميس

وهتبدأ بكره انشاء الله وهى هتبقى متضمنه:-
ميك اب
وملابس انيقه
وانيقة الاسبوع (ودى هتبقى عباره عن هنختار اى بنت بيتها انيق وملابسها انيقه وشكلها كده شيك وهنبتدى من بكره انشاء الله)
(والمعاد مش ثابت)
ملحووظه
اللى عايزه ترشح نفسها عشان تبقى انيقة الاسبوع تكتب تعليقــ وانا هشوف اذا كانت تناسب ولا لا

انشاء الله تكون الفكرهـ عجبتكمـ
بانتظار التعليقات

ارقـ تحياتيـ
ingie652
__________________

هناك 4 تعليقات:

  1. انا حاابه أرشح نفسي واسمي بستاردول هو shosholove22

    ردحذف
  2. اوكـ يا عسل من عيونى

    ردحذف
  3. انا حابة ارشح نفسي اسمي بستاردول sararaed

    ردحذف
  4. اوكـ يا قمرر من عيووني

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه