تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الأحد، 17 يوليو 2011

محتاجه كاتبه أعملها إمتيازات اداره

يـــا بنـــات محتاجيــــن كاتبه نعملها امتيازات اداره هتبقي أمينه عالمدونه!!
يريييت لو واحده عايزه تمسكها تقولي ولو مفيش حد كتب تعليقات انا ممكن اختار كاتبه
من اللى عندي تكون أمينه وقادره تتحمل المسؤليه انا هبحث واختار
ولو اللى انا اختارتها مش عايزه هشووف غيرهـــا
__________________________
فى حفظ الله :)

هناك 13 تعليقًا:

  1. بصراحة انا كاتبة امتياز ادارة في المدونة المصرية وفيني اكون كاتبة امتياز عندكم انشاءالله اذا في امكانية بلتوفيق

    ردحذف
  2. ربنايخليكي يا قمر ابعتيلي ايميلك برساله اسمي :- ingie652

    ردحذف
  3. انا ممكن اكون كاتبا فى المدونة واسمى فى استادول naddawn

    ردحذف
  4. اكييد يا قمر طبعاا ممكن تبقي كاتبه

    ردحذف
  5. يريت يا sarah تكتبي اسمك بستاردول

    ردحذف
  6. sarah انتى مش كاتبه حتى فى مدونه المصريه بطلى كدب حرام عليكى ليه بتكدبى اكيد نيتك مش سليمه طالما كدبتى

    ردحذف
  7. مرسي انا عايزة ابقي كاتبة مدونتك انا ladyfarfora5hبليزززززززز انا مش هسيب المدونة يوم واحد هفضل متابعاها وكمان ممكن تصوتيلي للمشهد بليزززززززز وشكرا يا قمر المدونة

    ردحذف
  8. انا عملت نفي مجهول علشان ماعنديش اي حساب في دول لكن انا فرح محمد وبحب الكتابة جدا يعني هوايه عنديي ةلان المدونة عجباني جدا جدا جدا جدا فعشان كدة هدل عليها كل يوم وزاتبعها
    فرح

    ردحذف
  9. انا متشكرة اوي ليكي لانك تقريبا موافقة علي اني اكون الكاتبه ومرسي حتي لو كدة برضو هدخل علي المدونة كل يوم باي باي يا قمر
    (فرحه)

    ردحذف
  10. انا عملت الصورة ها الي هعرضها لو عايزة تعملي انتي اعملي اوكاي بس اتفقي معايا علي الكاتبه الي عندها امتيزات ادارة انا ضفتك كلميني عن الرسائل

    ردحذف
  11. اوك يا عسل ابعتيلي انتي بس ايميلك

    ردحذف
  12. ماشي بس امتي هتخليني الكاتبه ؟

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه