تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

السبت، 2 يوليو 2011

السلام عليكم
ازيكم ؟؟ عاملين اية ؟؟
طبعا زي ما قلتلكوا قبل كدة انا هكتب عن الهوت بايز في ستاردول
و انشاءالله أول هوت بايز للشهر دة هينزل بكرة
بس النهاردة حبيت اشوف انتو هيبقي اية نظامكم مع المدونة
لاني عندي افكار مسابقات كتيرة متعلقة بالهوت بايز
فكنت بس عايزة اعرف انتم هتكونوا نشطاء ولا لأ
و دة اللي هتجاوبوا عليه في التصويت دة


نيجي بقي للجزء الثاني و هو التعليقات
انا عارفة ان في ناس كتيير اوي بتتدخل علي المدونة
و بتقرأ الاخبار و الاشياء المجانية بس بتكسل او مش بتعرف تعلق ازاي
عشان كدة انا قررت ان في نهاية كل موضوع من مواضيعي انا هحط تصويت زي اللي كان فوق دة
و بكدة يكون حاجة سريعة و سهلة بالنسبة لكم و كمان حاجة بتطمنا ان المدونة ماشية كويس
ماتنسوا تصوتوا فوق و تقوليلي رأيكم عشان كل المسابقات هداياها ستاركوينز لو انا مش سوبر و ملابس لو انا سوبر !!
باي princessmayoya

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه