تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الاثنين، 25 يوليو 2011

مسابقة ميس فاطمه وروان

مسابقة جامدة اكتر بنت هتكتب تعليقاااااات عالمواضييع

مش عايزة موضوع فاضي ابدا اول 30 تعليق هيشتركو في المسابقة وهشوف اني بنت علقت اكترر

لو لقيت التعليقاات 0 مفيش سووبر عايزه البنات اللى هيشتركواا ميفوتوش موضوع الا لما يعلقوا عليه

والجائزهـ :-

سوبر ستار لمدة اسبوعين معاها 55 ستاردولاز

بس هيبقوا 75 لان فى 20 ستاردولارز مقفلوين :)

السوبر ستار مقدمة من صديقتنا وكاتبتنا الحبوبه
SESO-2011
و
هتكون ميس فاطمه وروان
(ملكة جمال المدونه )

ياارب تعجبكمــ المسابقه



______________
تـــم التعديل على المسابقه واضافة جوائز بواسطة :-
ingie652



هناك 13 تعليقًا:

  1. انا حشترك يا قمر اسمى فى ستاردول
    cute_baby_2000

    ردحذف
  2. انا عايزة اشترك اسمي cutewomandance

    ردحذف
  3. انا هبقي الكاتبه بس بعد يومين انا عايزة اشترك في المسابقة

    ردحذف
  4. انا عايزة اشترك اوكاي بصي انا هشترك

    ردحذف
  5. اوك يا قمامير عايزين نشووف التعليقاات

    ردحذف
  6. إسمك ايه بستاردول ؟؟

    ردحذف
  7. انا بشترك اسمي في ستاردول nerminfleur

    ردحذف
  8. haouam هو اسمي في ستاردول و راح اشترك ممكن

    ردحذف
  9. اكيييد يا قماميير عايزين مشتركين تاااني

    ردحذف
  10. هذا اسمي بستاردول ورح اشترك

    ردحذف
  11. اسمى بسناردولstartoty.123وهشترك انشاء الله

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه