تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الأربعاء، 6 يوليو 2011

مسابقة جديدة

Read.More:-http://fofoandrawan-star.blogspot.com/ Fatma&Rawan Blog

مسابقة جديدة


اليوم عملت ليكم مسابقة اجمل واحلى مشهد خيالى

الشروط


1- يكون عندك500 ستار بوينتس او اكثر

2- تتحلى بلاخلاق ومتزعليش ولا تشتمى وتقولى ليه مش انا

الجائزة هدية ب60 ستار كوينز

منتظرة تعليقاتكم اول 8 بنات هقبلهم اوكه بس عايزة مشهد يجنن
والبنت الى هتفوز هتاخد الهدية ورابط لجناحها

اوكي تكتبي اسمك بالتعليقات واول8 تعليقات هقبلهم

هناك 14 تعليقًا:

  1. انا عايزة اشترك اسمي cutewomandance

    ردحذف
  2. اوك يا قمررر تم دخولك المسابقه يريت تتدعي ناس يشتركوا وانا هدعي معاكي عشان عدد المشتركيم يزيد

    ردحذف
  3. انا هشترك اسمي marosatin

    ردحذف
  4. حشترك واسم المشهد آلثلجَ

    ردحذف
  5. خلصتي المشهد يا marosatin ؟؟؟

    ولو خلصتيه اسمه ايييييه ؟؟

    ردحذف
  6. اوك يا نونا يا عسل كده بقي في 3 مشتركاات يلالا فين الهمه

    ردحذف
  7. اسم المشهد بتاعي الاميرة في قصر الاحلام

    ردحذف
  8. انا هشترك واسمي engi652
    واسم مشهدي اسمه ولا في الاحلام مع السونيوريته

    ردحذف
  9. انا هشترك واسمي merna.m.e.r.n.a
    واسم مشهدي : حفلة خيالية

    ردحذف
  10. انا كمان هشترك واسمي nada5670
    واسم مشهدي : جنة الحب

    ردحذف
  11. كــــده 6 مشتركييييين يلالالا فيين الهمه!!

    ردحذف
  12. انا اشترك و مشهدي هتلاقيه اسمه wow و اسمي reham_fares

    ردحذف