تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الأربعاء، 6 يوليو 2011

العدد الخامس FR Magazime



السلام عليكم ورحمة الله

دلوقتي هنزل العدد الخامس من المجله مش هقدر انزلها بكره يوم الخميس عشان عندي ظروف مش هبقي فى البيت بكره

ومش هفكركم تااااني اللى عايزه اسمها يتوضع العدد الجاي فى المجله تكتب تعليــــق
المهــم هنزلكوا دلوقتي صفحات المجله



make an avatar

أول حاجه درس الميكـ أب :
وتم عمله على حبيبتنا
miss-fatma-1999
صاحبة المدونه معاياا
دي صــورة الميكـ أب والوانه عباره عن : فشيه فى لبني

نيجي للملابس واختارنا صديقتنا
heba98822
لبسها بصراحه روووعه والقميص عجبني جداا عندي شبهه بالظبط فى الحقيقه بس على ستاردول احلى
انا زورتها بعد ما صورتها لقتها غيرت لبسها بس هي كانت لابسه اللبس دهـ


نيجي لأجمل سويت وهي صديقتنا
stardollu100
دي صورة سويتها
ودي صوره ليهاا
نيجي لأنيقة الأسبوه وهي صديقتنا
Princessmayoya


الأسم الحقيقي :- مــــي

( عاشت الاسامي يا قمر)

العمــــر :- 15 سنــــه

(العمر كلــه )

البلــــد :- مصر

(أم الدنيـــا)
اسمها فى ستاردول :- princess mayoya

______
وبكده نكون انتهينا من العدد الخامس من مجلتنـــا الأسبوعيه (كل خميس)
اشوفكم على خير
سلالام
ارق تحياتي
ingie652
_________________





هناك 6 تعليقات:

  1. يا قمر ميرسي علي اختيارك

    ردحذف
  2. ربنا يخليكي يا عسل علي ايه

    ردحذف
  3. هاي اسمي مريم اسم عروستي nourkram انا عايزه اشترك

    ردحذف
  4. ممكن اشترك انا اسم عروستي rouzay.salah واسمي فيروز واعرف روان صحبتي

    ردحذف
  5. وانا عايزة اشترك لو سمحتي اسمي رنا و اسمي في ستاردول pinkeyrony

    ردحذف
  6. اوك ياعسل اناشاء الله اساميكم هتتحط فى العدد الجاي وبعتذراني منزلتش الخميس اللى فات كان عندي ظرووف

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه