تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الخميس، 28 يوليو 2011

مفيش سوبر

السلام عليكم ولا كمان في السلام عليوكم ااااي اسبوع ومحصلش حاجة في التعليفات في اي حاااااجة لية كدة لي لي لي انتهت المسابقة وانا ياروااان انا الي كاتبة متعديللليش اي حاجة بكتبها لوسمحت التوكومفيش سوبر مفيش حااجة كسل كسل كسل لي كده لي بجد كدة انتو مش مشتركين كل واااحد همو نفسو حرااام عليكو انتو بنائدمين شاركو شاركو يلا افرحو وانبسطو مفيش سوبر يلا بقى على الفكرة الي منها لنفسها كدة يعني تعلق ليها جااايزة عندي انااا فلوسمحتو خليكو بنائدمين يالي مشتركين في المدونة دي مش اهانة لو مش عاجبكو اخبطو راسكو في الحيط !!!!!!!!
ومفيش مع تحياتي انا اروع كااااتبة سوري يابنااااات عصبتوني

هناك 4 تعليقات:

  1. بصى يا قمر انتى عندك حق فى كل حاجه بس مينفعش الطريقه دى البنات هتزعل اكتر ومش هيكتبو لازم تديهم الثقه والاحترام انا بقولك والله كأخت ليكى ولو مش عاجبك كلامى تقدرى تقوليلى وانا امسح تعليقى بس انتى عندك حق انك تتعصبى وتزعلى وكل حاجه بس يا حبيبتى مش ينففع تطلعى زعلك بالطريقه دى حولى تقوللهم بالهدؤ معملش حاجه اعملى مسابقات كتير مش مسابقه واحده يكون جائزتها كبيره ممكن اه تعمليها بس بعد كل المسابقات البسيطه على العموم يا قمر انا قولتلك حل براحتك طبعا

    ردحذف
  2. فعلا يا سوسو عندك حق مينفعش تتكلم بالأسلوب ده لان كده هتخسر ثقة البنات فيهاا وبعدين انا صاحبة المدونه وليا الحق انى اعدل على اي موضوع فيه غلط وبعدين انتي كاتبه المسابقه سطر وااحد زالخط صغير جداا لازم يبقي فيه اثاره ونكتر السطور عشان تبقي مثيره مش سطر واحد والسلام

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه