تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

السبت، 23 يوليو 2011

السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
كيفكم ؟ ان شاء الله بخير
اسفة على الغياب
والان جبت فتاة الغلاف
هى
raincute-_-girl
روحوا بركولها
واقولها الف مبروك وعقبالى
سلام
^_^

هناك تعليقان (2):

  1. هاي انا عضويتي في ستار دول اسمها ladyfarfora5h ياريت تروحي وتشوفي المشهد الخيالي بتاعي اسم المشهد true magic هتلاقيني انا وبنتين المشهد عملاه بطريقة تحفة لو تقدري تضميني للمسابقة وتضمي مشهدي مستنية تقيمك لو عايزة تقوليلي عن طريق اميلي اميلي هو farah_mohamed63 بس وياريت لو ابقي كاتبة المدونة او اي منصب تديهوني انا مش هسيب المدونة بقولك يوم بدل ماكل الكاتبات الي عرفيهمم يدخلو علي المدونة كل اسبوعين او كل 3 اسابيع ده انا هدخل كل يوم بليز قوليليي علي لقبك عشان اضيفك وابقي اتشات معاكي باي يا قمر المدونة انا سميتك كدة يلا باي توقيع
    (فرح)

    ردحذف
  2. اهلا بيك يا عسل يريت يا قمر تبقي كاتبه محتاجه اوي كتبه نشيطه انا كنت ناويه اقفل المدونه دي خالص لكن فتحت انهرده لقيت 49 اون لاين عالمدونه طبعاا انا قلت الحمد لله المدونه ابتدت تبقي نشيطه الحمد لله وهبحث عن كاتبات نشيطات يااارب الاقي واشاء الله اضيفك كاتبه وتكوني عند حسن ظني ....
    ايميلك يا فرح ياهو و هوتميل ؟؟
    __________
    إسمي فى ستاردول
    ingie652
    يلا سلام يا قمر

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه