تعليقك يهمنا!!!

مشتركين المدونة

الثلاثاء، 19 يوليو 2011

العدد السادس من مجلتنا الأسبوعيه FR Magazine





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انهرده التلات ووعدتكم اني هنزل العدد السادس اللي منزلتهوش يوم الخميس

make an avatar
وقلتلكم برضو اني هنزل العدد السابع كمان يومين يوم الخميس
بس انا ممكن مقدرش لاني تعبانه جداا جداا وعندي برد ورشح وكحه شديده
ومش عارفه هقدر اقعد عالكمبيوتر تاني ولا لا انا قاعده بكتب الموضوع وانا مرهقه وتعبانه جدا جدا
_________________
بفكركم اي حد عايز يتوضع بالمجله العدد الحاي انشا ءالله لما اخف هبقي اعمله
فى 3 كتبوا تعليق على العدد الخامس وهم اللى موجودين معاناا
بسم الله الرحمن الرحيم
يلا نبدأ
____
صاحبة أجمل سويت لدينـــا هي :-
pinkeyrony
دوسوا على اسمها هيوديكوا جناحها
دي صورة جناحها
ودي صوره ليـها
نيجي للملابس الأنيقه وهي صديقتنا
nourkram
دوسوا على اسمها هيوديكوا جناحها
دي صوره ليها بالملابس
نيجي لأنيقة الأسبوع وهي صديقتنا
rouzay.salah
دوسوا على إسمها هيوديكوا جناحها
دي صورهـ ليهاا
وآخر فقرهـ فى مجلتنا :-
درس الميكـ أب
وتم عمله عليــا أناا
Ingie652
والــوانهـ
إسود فى تركواز
معلش انا عملته عالسريع كده مكنش فيا دمااغ لاني تعباانه جداا جداا
دي صورته
وانتهـــت مجلتــنـــا
ياارب تعجب البنات ولو اي بنت عايزه اسمها يتوضع بالعدد الجاي وتريحني من التدوير على بناات تكتب اسمها وانشاء الله مش هخذلــها
ارق تحياتي
ingie652
_________________




هناك 4 تعليقات:

  1. حلو اوى يا قمر تسلم ايدك والف سلامه عليكى

    ردحذف
  2. تسلمي يا قمر ربنا يخليكي الله يسلمك يارب وميجبهاش فيكي

    ردحذف
  3. المجلة روعة يا قمر عشان انتي اللي عملاها والف سلامة عليكي وان شاء الله تخفي بسرعة وترجعي لنا

    ردحذف
  4. ربنا يخليكي ده بس من ذوقك يا قمر ادعيلي اخف ده انا حالتي حاله انا بقعد نص ساعه عالكمبيوتر بس مبقدرش أقعد اكتر من كده والله

    ردحذف

لا تحرمونى من تعلقاتكم ومشاركتكم فى المدونه